آموزش حسابداری با رضا حسینی

دیجیتال مارکتر کیست؟

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۵۳ ق.ظ

به چه کسانی دیجیتال مارکتر می‌گویند؟

به طور کلی، دیجیتال مارکترها وظیفه استفاده از کانال‌های دیجیتال برای گرفتن lead و ایجاد آگاهی برند را دارند. این کانال‌های دیجیتال می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • · وب سایت شرکت
  • · شبکه‌های اجتماعی
  • · ایمیل مارکتینگ
  • · تبلیغات آنلاین
  • · بلاگ شرکت

علاوه بر تمام این کارها، دیجیتال مارکتر باید بتوانند با تجزیه و تحلیل داده‌های مختلف، نقاط ضعف و قوت کسب و کار را پیدا کند. وظیفه دیجیتال مارکتر، پیدا کردن راهکارهایی برای حل مشکلات مختلف است. در شرکت‌های مختلف، ممکن است دیجیتال مارکترها روی یک یا چند بخش از دیجیتال مارکتینگ کار کنند

 

مهارت‌های لازم برای یک دیجیتال مارکتر

در دیجیتال مارکتینگ می‌توانید روی تمامی جنبه‌ها یا یک یا دو مهارت خاص تمرکز داشته باشید. برای مثال می‌توانید به فردی تبدیل شوید که آشنایی کافی با کدنویسی و برنامه نویسی را دارد، یا کسی باشید که تجربه و دانش کافی برای تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی را دارد. با همه این‌ها، مهارت‌ها و زمینه‌های تخصصی دیجیتال مارکتر شامل موارد زیر است:

  • · SEO و SEM
  • · بازاریابی محتوایی
  • · تفکر طراحی
  • · تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی